Tor-Einar, det var da et veldig sneversynt og egoistisk syn.
Nei, det er ikke KUN mulig å vise de du selv har lagt til. Geni viser treet ditt, med alle aner, i så mange generasjoner som du har valgt i tre-visningen din. Meningen med Geni er å samarbeide med andre slektsforkere for å få til ett felles slektstre. Du har ikke noe på Geni som heter "mitt tre", det heter "vårt tre".
Så lenge du ønsker å ha visningeine på amx, så må du også godta at alle etterkommerne og aner angående de personer i de generasjonene vises, det er ikke mulig å vise kun de du selv har lagt til, og det er heller ikke intensjonen med Geni.
Dersom du vil ha bare de du har lagt til og som du har kontroll over, er ikke Geni det rette stedet for deg. Valgene er da en egen personlig database på din(e) egne datamaskiner og/eller ett online tre som er privat, hvilket ikke er mulig på Geni.
Jeg har 18000 forfedre på Geni, men bare noen få av dem lagt til av meg, og det tar meg ca. 30 sekunder å finne oldeforeldrene i treet mitt, så dersom du bruiker 5 minutter, så er det muligens noe du gjør feil.