Hei, Mumoni jHilma Holm os Tammelin ja vaarini Otto Holm ovat tässä Paavo Vatasen sukupuussa,tiedän että vaarini ja Paavo Vatanen ovat sukua mutta en oikein osaa yhdistää onko Paavo vaarini Otto Holmin iso,iso isä vai ja tuo nimi asia vaivaa mistä tuo nimi Vatanen tulee,kun vaarinikin on Holm olen Otto jaHilma Holmin tyttären Irjan tytär,näät sen parhaiten googlaaalla Hilma Holm ja geni perään tulee sukututkimus ,minulla on näössä ongelmia en oikein nää kunnolla,mutta minua kiinnostaisi kovasti mistä tämä Vatanen sukunimi tulee tulee oon ymmärtänyt että Holm on sotilas nimi ja ovat alkuaan Pohjanmaalta ,Lapualta kait jos oon ymmärtänyt oikein,en oikein osaa yhdistellä näitä sukulaisuus suhteita ,kun tuo näkö vaivaa ,toivon että kerrot jos tiedät tuon Vatasen nimen mistä se tulee ja myös vaarini ja Paavon sukusuhteen sen tiedän että se on läheinen ja tietenkin muutakin mahdollista tietoa .kiitos etukäteen terveisin ila Toivonen.
Hei Ulpu ,oletko varma että mummoni Hima Holm os Tamelin on muistelen että olisimme ennenkin tästä olleet yhteydessä ja jos oikein muistan isäsi on Hilma Holmin serkku ,mutta eri Hilman kuin mumoni ,en päässyt äsken tarkastamaan asiaa,tuolla tuli väärin mumoni os oli Tammelin,jos voit lähettää tän Jacobin syntymä ajan niin tarkistan sukupuusta jos tuo serkkuus tulee Holm nimestä niin silloinhan sen pitäisi olla niin että Otto vaarini olisi isäsi serkku ei mummoni koska hän oli os Tammelin,sen tiedän että vaarini suku on sotilas sukua ja alunperin Lapualta,eli voisitko laittaa sen Jacobin sajan . kiitos terveisin Eila Toivonen
Hei, Jacobin tietoja on tässä geni-puussa:
Jacob Jacobsson
Tuossa Jacobin tiedoissa oleva syntymäaika on rippikirjan tietoa ja samoin kuolin aikaa ei ole tiedossa.
t.Ulpu
Ulpu,mikset Sinä vastaa kun kysyn serkustasi Hilma Holmista omikä hänen oma sukunimensä jos hän on isäsi puolelta Holmin kautta serkkusi ei voi olla silloinhan pitäisi vaarini Otto Holmin olla se serkku EI Hilma Holmin joka on os TAMMELIN,voisitko kertoa tämän Hilma Holmin syntymä ajan.ja oman sukunimen. terv.Eila toivonen
Hei Eila joo meidän yhteiset Holmit, olen Lahesta kotoisin. Ulpulla näyttäs olevan 3 eri Hilma Holmia sukupuussa.Hilja Urpelainen (Holm) s.08. syyskuuta 1907 Kivijärvi, Finland.
Hilja Lydia Liisantytär Holm 19. maaliskuuta 1885 Peräseinäjoki, Finland
Hilja Matilda Holm 07. heinäkuuta 1892 United States
onko näist tiedoista apua.