Een van die bestuurders van die profiel van Abraham Pelser, b2, wonder waarom hoe dit gebeur het dat sy nie meer 'n bestuurder is van die profiel nie?

Started by Y. DROST, a1b2c2 on Saturday, April 30, 2011
Showing all 5 posts

Een van die bestuurders van die profiel van Abraham Pelser, b2, wonder waarom hoe dit gebeur het dat sy nie meer 'n bestuurder is van die profiel nie? Dit is nou die derde profiel waar sy nie meer 'n bestuurder is (of was) van 'n profiel wat sy geskep het of wat sy al langer as 2 jaar 'n bestuurder van was?

Enigiemand met inligting oor die saak moet my asseblief kontak. Ek sal dit baie waardeer.

5/1/2011 at 7:36 AM

Ja, ek het ook die probleem ondervind. Ook skielik agtergekom ek is geblok op sekere van die profiele wat ek bestuur of help skep het. Kan ook nie eers meer aandui of hulle moet "merge"of nie. Myne lê hoofsaaklik by die Vorster-lyn. Kan iemand help?

5/1/2011 at 10:55 AM

Dit het gebeur op 7 Maart tydens merge deur Mauritz. Yolanda dit is die vierde profiel by jou met die probleem.

@Anetta: Weet jy wanneer dit gebeur het?
@Danie: Dankie Danie vir jou inligting. Ek het weet op net van vier profiele waar ek die probleem ondervind. Dit wil voorkom of dit gebeur tydens 'n merge, maar ek is nie seker hoe dit kan gebeur nie.

Ek verwys na Anetta se boodskap as ek vra of dit moontlik is vir my of enige van 'n profiel se bestuurders om geblok te word deur 'n ander bestuurder en is dit dan iets wat moet kan plaasvind?

Geni kon tot dusver nog nie vir my 'n oplossing gee vir die probleem nie.

@Danie, dankie vir die uitnodiging om as bestuurder vir die profiel bygevoeg te word. Ek waardeer dit baie.

Showing all 5 posts

Create a free account or login to participate in this discussion